Готуюсь до 3-го етапу курсів підвищення кваліфікації, опрацьовую матеріали для самостійної роботи. Це зараз все у вигляді електронних матеріалів. У розділі Розвиток культури ділового мовлення педагогічних працівників у системі післядипломної педагогічної освіти знайшла цікаву інформацію. Захотілось поділитися з колегами
12 жовтня о 15.00 на Заболотного, 9 відбулося засідання членів методичного об'єднання педагогічних працівників з професій: Оператор комп’ютерного набору; Касир торговельного залу; Офісний службовець (бухгалтерія); Секретар керівника (організації, підприємства , установи)
Порядок денний:
1. Діагностика прогалин в знаннях учнів, розробка методичних рекомендацій щодо їх усунення.
2. Організація роботи з написання методичних розробок, тестів, дидактичних матеріалів. Проведення предметних тижнів та декад з професій
3. Планування відкритих уроків, затвердження планів уроків
4. Розробка форм і методів дистанційного навчання. Результати впровадження системи Google сlass.
5. Різне
5. Різне
За результатами засідання були ухвалено наступне:
Приділяти особливу увагу учням, які мають слабку шкільну підготовку Таких в цбому році дуже багато), розробляти для них адаптовані завдання.
Проводити біль систематичну роботу с обдарованими учнями.
Підвищити вимоги до написання методичних розробок, в них повинні бути методичні вказівки щодо особливостей вивчення теми, проведення уроків тощо (Розгорнутий план уроку НЕ Є методрозробкою!!!)
Спланувати сумісне проведення декад з професій.
Обов'язково відвідувати відкриті уроки в межах методсекції.
Приділяти постійну увагу роботі з дистанційного навчання.
Також були затверджені завдання для олімпіадних робіт з предметів
Приділяти особливу увагу учням, які мають слабку шкільну підготовку Таких в цбому році дуже багато), розробляти для них адаптовані завдання.
Проводити біль систематичну роботу с обдарованими учнями.
Підвищити вимоги до написання методичних розробок, в них повинні бути методичні вказівки щодо особливостей вивчення теми, проведення уроків тощо (Розгорнутий план уроку НЕ Є методрозробкою!!!)
Спланувати сумісне проведення декад з професій.
Обов'язково відвідувати відкриті уроки в межах методсекції.
Приділяти постійну увагу роботі з дистанційного навчання.
Також були затверджені завдання для олімпіадних робіт з предметів
Щодо припинення практики створення та вимагання від дошкільних, загальноосвітніх, професійно-технічних та позашкільних навчальних закладів документації та звітності, не передбаченої законодавством України Наказ МОН № 648 від 27.05.14 року
Немає коментарів:
Дописати коментар